Torsdag!

skolan va helt okej, idrotten va väldigt okej :) spelade innebandy, klassmatch i slutet, jag gjorde faktiskt 2 mål + att vi vann och fick vår revanch från förra gången! när ja kom hem så hade jag fått en påminelse från tema skolfoto.. och mamma tror att eftersom jag inte har lämnat in dem än så kommer jag få betala 619 kr, och jag TÄNKER ALDRIG I LIVET BETALA FÖR SKITEN SOM JAG INTE VILL HA!!! försökt ringa dem, men inte öppet så ja skickade ett väldigt strickt mejl.. jag kommer ta detta långt om ja är tvungen att betala. också kommer ja berätta för dem att de är dumma i huvvet! mm..

i helgen ska ja hjälpa pappa städa, på lördag kväll ingen aning än va som händer.. vi får se! måste ragga upp någon som vill va sällskap med mig och tjabo imorgon kväll.. de är så tråkigt att vara själv! buu

Kommentarer
Postat av: elsa

hahaha, jag har också glömt att betala xD

2007-12-07 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0