Måndag

Vaknade 08.10 idag, bra jobbat tova. fick stressa till bussen som gick 08.26.. !!
hade redovisningen idag, och det gick hyffsat måste jag säga!  sen gick ja carro o emilia lite på stan..
köpte en par leggings och en klänning , HÖRDE NI? jag ska ha klänning på mig på nyår ! =)
om jag inte ångrar mig , de gör ja säkert!
men idag var ja på riktigt bra humör, men såfort man kommer hem så sjunger de totalt.
tjötjötjötjöt, fanny är här denna veckan också..
också vill mamma bygga en våningssäng i mitt rum så blir de mer plats när fanny är här!
WHAT sa ja då, sängen är de bästa jag har (typ) .. aldrig i livet!! men de fattar hon ju inte heller..
men på mitt rum ska då inte finnas någon jäkla våningssäng. vi ska väl ändå inte bli kvar här?


Jonathan, underbararst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0