Kinamat?

Ja, idag så tänkte vi käka på stan.. men dem andra hade redan bestämt att vi skulle käka på kina resturang, jag var lite sådär med det! Men jag bestämde mig ändå för att prova ännu en gång att försöka tycka om det..
och svar : NEJ! kommer nog aldrig lära mig.. det är helt annat än gott, jo dem friterade kyllingarna gick. och jordnötssåsen, men annars vart de inge vidare! ännu mer pengar slängda i sjön haha.. men mitt egna fel!

aja, jag fick väldigt mycket gjort på turismen, min gotlands karta är nästan klar:)
nu é ja hemma, ska äta palt för första gången i mitt liv (något norrländskt) och sen blir det plugga.
gå och lägga mig prick 9 idag, igår la jag mig halv 10 och jag var dödstrött =P

Kommentarer
Postat av: Troppeasy

palt är inte gott...

2007-12-03 @ 18:38:36
URL: http://troppeasy.blogg.se
Postat av: Anonym

nee, kinamat är ju gott! haha ha det bra! :)

2007-12-03 @ 18:41:37
URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0