I don´t care what they say

Nu har jag tryckt i mig ett helt paket läkerol, och det var inte bra nu för magen kan jag säga!! imorgon är jag redo för skolan igen, 3 dagar kvar!!  underbart. provade min klänning idag igen, och jag kan verkligen inte bestämma mig, den är jätte fin. men är det verkligen jag? för det första kommer jag nog inte hitta något annat, jag vill ha klänning eller kjol på mig på nyår, och jag brukar aldrig hitta någon klänning som passar mig, så jag får nog vänja mig bara! Yäyä.. sen får jag förmodligen 2000 denna veckan när jag har städat farfars lägenhet..de skulle kännas bra med litt klirr i kassan! Men nu ska jag hitta lite musik, sen sova:)

JONATHAN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0